Kastella

2013-04-23
09:34:05

Tisdag!
Godmorgon på er. Då var det andra natten jag sover själv och det har väl gått ganska bra. Hade velat byta ut drömmarna bara..
 
Idag är jag ldig men har inte direkt några planer för dagen.
Mäklaren ringer
 
kanske idag men det blir inget med denna lägenheten vi kollade på. Även om jag tyckte om den jättemycket.
 
Om jag skulle säga en som som deprimerar mig mest i mitt liv så är det pengar. Jag gråter inte över något så mycket som jag gör åt den biten. Jag vet att jag får "skylla mig själv" Som alla säger till mig men de förstår inte heller att det inte är så lätt.. Mest för att de har det bra.
Jag väntar på den dagen då jag kan känna mig glad över min situation och inte behöva må dåligt för att jag köper ett tuggimipaket i kiosken fast att jag vet att jag har ett som ligger där hemma.
 
Det kommer när det kommer...
Nu ska jag morgonstäda och äta frulle.
 

Kommentar:
#1: åsa

ja pengar det kan göra en så ledsen galen o irriterad när det inte räcker då man vill så mycket

Svar: Jaaa verkligen!!!
Kastella

2013-04-23 @ 14:38:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: