Kastella

2013-12-11
11:47:05

Pulka är farligt!
I söndags åkte jag och mina vänner till Strutsabacken (en skidbacke) i Huskvarna för att avnjuta lite pulka åkning nu när snön äntligen hade kommit. Det var super kul tills Jimmie åkte sitt typ tredje åk med markus och åkte rätt i ett hål och skadade sig. Såg väldigt roligt ut men antar att det inte va lika kul för dom. Jimmie gick och satte sig lite och jag bestämde mig för att ta ett sista åk och sedan åka hem med pojken vilket var tur för jag drog till axeln nåt så....
 
Så efter kanske 4-5 åk så satt vi i bilen påväg hem haha. Lyckat!
 
Konstigt att man låter sina barn göra något så farligt eller är detta ett konstaterande att vi snart är 25 och våra kroppar inte tål så mycket som de gjorde förut?
Nej det accepterar jag inte!
Man ska ha kul även om det får kosta att man ligger i soffan hela dagen efter och har ont!^^
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: