Kastella

2013-12-08
16:28:10

Snöiga söndag!
Hej hopp gummi snopp!
 
Idag har det varit en jävligt lugn dag. Låg var i sägen till ca 11 och bara njöt. Såg snön yra utanför fönstret.
 
Det ända jag har gjort idag är
 
Va på djur magasinet och Rilo för att prova täcke till Bure men inte lätt att hitta något som passar en valp som växer över 1 kg i veckan. Hittade as snygga kappor med de va antingen för små eller för stora. Konstigt att Chihuahua hundarna för ha snygga täcken men inte våra stora snygga hundar!?!?!?!
Får ta och designa mina egna täcken till stora hundar kanske?
Har även varit och handlat. Det behövdes. Nu när mannen har varit borta har jag ju blivit bortskämt med matlåda från både det ena och det andra hållet så har inte behövt handla.
 
Ikväll blir det kanske pulkaåkning. Jag styr inte upp nåt jag bara hänger på ^^
dax att leta upp raggsockarna
PUSS
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: