Kastella

2013-02-19
09:34:47

Fan va det blåser :O
Vaknade inatt av att vi hade glömt att stänga toa dörren och det låter så fruktansvärt i ventilen när det blåser. Omöjligt att sova!
Sedan sussade jag gott. Har som vanligt drömt om att massa jag är med som ijag inte känner dör hux flux. Tack vara game og thrones.
Vaknade på morgonen igen av avv jimmie hade öppnat igen så då fick jag kliva upp igen ^^
 
 
Tisdag idag och från vad jag kan se så är det skitväder ute just nu. Ska träna två gånger idag kondition med josse och sedan core ikväll med sandra. Blir perfekt. Sedan ska jag baka muffins också ^^
 
Men nu ska jag sitta med Mary Kay. Efter igår på mötet så blir man sååå taggad. Jag vill bara ha hur mycket klasser som helst nu. Gärna en varje daaag haha!
Hjäälp mig med detta nu vänner!!!!
 
 
 
Dax för frulle!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: