Kastella

2013-02-17
15:22:03

Helgen är över
I fredags åt vi ju buffen på soya. Lika gott som vabnligt och trevlig sällskap. Vet ni inte vad ni ska äta och ni är några stycken så tycker absolut att ni ska testa mogolisk buffe.
 
I går så jobbade jag och det var helt kaos på jobbet. Hur mycket folk som helst. fast vi var 3 st som jobbade så var vi helt klart underbemannade. Folk drog mig hit och dit och ville ha hjälp men det var skönt för dagen gick fort.
Skulle dock vilja säga en sak till alla föräldrar som tar med sina ungar in i butik. Lär dom lite hyffs!!!
Hade ett par barn som sprang och hade på sig typ 10 smycken gick ut och hämtade pinnar som de skulle pilla mig i håret med heeela tiden. Till slut fick jag nog. Självklart var jag så vänlig jag kunde!
 
På kvällen så kom markus och gustaf och spelade kort med oss och kollade mello. Som tur är blir det ju bättre och bättre för varje gång.
Det blev ganska sent och jag somnade i soffan efter chigago och monopool som höll på alldeles för länge som vanligt.
 
Idag söndag har vi slappat massa. Gick upp ganska sent åt frulle och la oss vid tv:n och kollade Games of thrones som jimmie har fått in mig på. En serie om typ ahh jag är ju skit dåligt på att förklara så ni får väl söka själva. Den är iaf helt okej och till och med jättebra ibland även om jag sitter och blir förbannad ibland haha.
 
Vi har gått igenom hela säsong 1 på en vecka så idag ska vi börja på 2:an efter maat.
 
Nu blev det ett långt inlägg och bildlöst som vanligt. Måste ta mer bilder helt enkelt. Ska börja med det :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: