Kastella

2013-02-27
21:55:30

Vårdag!
Åhh vad lycklig man kände sig när man vaknade upp idag! Även om rullgardinen var nere så vaknade jag av en bländande sol i ögonen, underbart!
 
Så vad har jag hittat på denna fina dag? Har tyvärr inte varit ute så mycket :/
Städade hela morgonen och förmiddagen. Sedan så åkte jag och tränade Core med sandra. Jimmie kom och hämtade mig och vi handlade och käkade mc donalds ( bra efter träning ^^ )
Sedan har vi bara suttit och kollat flm och tv.
 
Idag har vi äntligen sett skyfall. Lite efter de flesta men nu var det gjort iaf. Och jag tyckte att den va bra hihi!
 
Ser fram emot helgen nu. Imon ska jag umgås med min mormor och mamma kanske även min syster.
På fredag ska jag jobba och på kvällen ska jag ut och äta med Frida och sandra <3
Och på lördag kommer Moni och Elle hit och dricker lite vin och myser. Helt sjukt längesen jag va med dem så jag längtar som bara den!
 
 
Hoppas även att vädret håller sig i några dagar även om det ska frysa på nästa vecka igen :/
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: