Kastella

2013-01-28
16:05:11

En helg i en liten stad utanför en stor stad!
Då var vi hemma igen efter en tevlig helg i Älvsjö (tror jag)
På lördagen kom vi till hotellet vid lite efter 10 och var inne på mässan lite innan 11.
Massa att kolla på såklart både snygga och mindre snygga grejjer. Fullt av folk överallt.
Efter massa timmars promenad där inne stack vi och checkade in på hotellet som låg 50 meter från mässan. Gick upp och drack och tjötade lite medans vi vilade benen :)
 
Vid 18.00 var vi tillbaka på mässan. Denna gång med fritt utrymme att röra sig på. Vi kollade på motor showen och sedan shoppade vi lite. Jag fick med mig massor av strumpor hem :)
 
Jimmie köpte även en hjälm till mig, sötaste pojkvännen!
 
På kvällen blev det skit god mat på hotellets resturang. Jag åt röding med 3 former av betor.
Tog efter det en drink i baren för att sedan rulla upp till rummet nöjda och belåtna.
 
På söndagen blev det såklart underbar hotellfrukost. Bestod mest av pannkakor på min tallrik, mums!
Sedan drog vi oss hem med ett stopp i Linköping för Fika hos Emma och Niklas.
 
Väl hemma blev det hemmagjord pizza och tvättid.
 
En bra helg! :D
TACK TILL GRABBARNA SOM VAR MED! 
bilder kommer när jag orkar hämta mig kamera hos faaaar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: