Kastella

2013-01-13
23:23:28

Godkväll!
Tjosan på er!
 
Här sitter jag i ps och försöker knapra ihop en blogg design, det går sådär. Programmet och blogg.se vill inte alls sammarbeta så det kommer väl som vanligt sluta i att det blir en halvdan bloggdesign som jag hatar efter 3 dagar. Som tur är så är det inte jag som sitter och läser min blogg haha!
 
Idag har jag varit och handat lite grejjer, plockat ner julen *SNYFT*, Mormor kom på fika och hade med sig blommor till köket, Träffat frida.
Och nu sitter jag här som en höök. Huvudet sviker mig efter som att jag inte satte i linserna idag. Eller så svek jag mig själv? måste varit så!
 
Jag skulle vilja dela med mig av en låt. En jävligt bra låt som ger mig rysningar varenda gång jag lyssnar på den och jag kan lyssna om och om och om igen. Rysningar är speciellt. En skön, läskig, älskvärd känsla!
Just musik får jag ganska lätt det av. Det är oftast låtar då de sänker instrumenten och "publiken" sjunger med i refrängen. Denna är speciell och vid 02.59 till slutet så är denna låten UNDERBAR och den måste spelas på hög volym första gången. Ni må tycka att jag är konstig men det gör mig inte ett dugg :D
 
NJUT och sov gott!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: