Kastella

2013-01-21
14:50:00

Mammas pojkar
Igår var jag och Mamma och pappa en ganska bra stund för jag hade så jävla tråkigt hemma helt enkelt haha.
Allt bättre hos mor och far. kollade skidor och snackade en massa. Sedan hämtade vi Jimmie och så åt vi mat där. Blev lchf mat typ eftersom att pappa går på det :P Han ha gått ner nästan 10 kg så det hjälper ju men snart börjar han förhoppningsvis träna mer och gå ur lchf.
 

På kvällen så gick jag och Jimmie äntligen på bio. har velat det länge nu men det har inte blivit av. Men Mammas pojkar kom nu så då var det dax. 19.00 började filmen. Det var ungefär som jag hade tänkt mig. deras sjuka humor passar mig perfekt hihi. Ni borde se den om ni gillar bröllopsfotografen och smala sussie iaf!

På kvällen blev det bara mys i soffan där jag sedan somnade.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: