Kastella

2013-01-30
18:46:07

Nu är jag igång!
Efter lite ärenden i Marykays tecken så var det dax för ett core pass med Sandra. Det var sjukt jobbigt men väldigt skönt att jag har börjat iaf!
Efteråt var jag inte speciellt trött men så jävla hungrig. Hade bara ätit frukost. Trodde sedan att jimmie och lite jag skulle göra mackaronilåda dirket när vi kom hem med ikke för då skulle jimmie åka iväg. Så med en mage som bara skrek gjorde jag mig en laxrätt som gick fort och nu är jag mätt och glad igen.
 
Sitter nu med marykay. Ska lägga order på söndag. Sååå kul!
Jag älskar detta jobbet. Just nu står jag dock ganska stilla. Måste komma igång med klasser igen. det är ju det som är sååå kul! Jag vill att alla ska använda marykay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bara för att alla förtjänar det, för att det är så jävla bra!
 
 
Dax att återgå till jobbet. Sedan städa lite och efter det sova. Jobb imorgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: