Kastella

2013-07-18
10:10:27

Halva semestern har gått!
God morgon!
 
Sitter och skriver lite medans pojken ligger och sover. Låter honom göra det för att han vägrade gå och lägga sig igårkväll haha.
 
I måndags så packade jag och Jimmie hojjarna för en mc semester. Detta var min första utan mina päron. Lite speciellt faktiskt. Vi drog oss ner till Öland för att spändera en dag men Malin och Oscar.
Låg lite vid stranden, tog några cider och softade. Oscar och Jimmie badade i havet men vi tjejer avstod.
På kvällen blev det god middag på hotallet Strand. Och efter det några drinkar i baren.
 
Efter en natt där så drog vi oss vidare ner till Kristanopel där min Mamma , pappa och hundarna var. En super mysig camping. som var inramad i men mur av sten. :)
Spenderade nästan 2 dagar där och åt gott och bara tog det lugnt.
 
Igår kväll var det dags att fara hem igen. Gick jättebra och vi var hemma lite innan 22.
 
Ett spännande äventyr.
Nu ska vi vara hemma idag och sedan får vi se vad som händer innan vi drar till Göteborg på lördag :D
 
Tog inte så mycket bilder. Men kanske slänger in nån sen :)
 
 
Puss hej!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: