Kastella

2013-07-29
20:14:01

Ny vecka!

Då va helgen över igen!

I lördags så jobbade jag till 16 det ar en tråkig med händelserik jobb dag.
På kvällen blev det minigolf med Mamma och Syster på tabergs topp och sedan drack jag hos mamma och pappa :)

Igår gjorde jag och jimmie inte ett jävla skit faktiskt. Äckelväder och dystert ute för det mesta så tv:n, mobilerna och paddan stod i centrum!

Idag är det måndag och jag vaknade när jimmie skulle till jobbet tur det för annars hade han nog sovit vidare!
Sedan kunde jag inte somna om.
Har varit på A6 med mamma. Inskaffade mig en keps ( tack torbjörn och helena) och letade efter presenter till pojkvännen. Fyfan vad jobbigt det ska va!

Varmt som bara den är det idag med!
Kanske ska åka hem och vila middag...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: