Kastella

2013-06-30
11:36:23

Festligheter!

Hej på er och god morgon!

Snart vart ännu en helg av rusk över. Har haft en super helg!

I fredags var det fest hemma hos Sandra efter jobbet så jag kom dit stressad som fan. Hade super trevligt!!! Gick hem när lite av folket drog till krogen.

Igår så var jag med moni på kvällen. Fick reda på att linus skulle "sjunga" på karlssons så det fick bli en spontan utgång. Där var han men något sjungande blev deg ju inte,synd!
Bra musik humöret på topp :)
Elvira kom och hämtade oss vid 02 och då åkte jag vem och slängde mig i sängen!

Två härliga dagar :)

Idag är det söndag och vi ska äta hos fam. Johansson vid 2 halv 3 typ. Sedan hoppas jag på fint väder så att jag och mkn far han ge oss ut med hojjarna en sväng :)

Ha en bra söndag!


Lite bilder från helgen:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: