Kastella

2013-06-03
08:30:14

Första helgen i Juni
Nu är det redan juni folket!
Helt sjukt. Hopppas bara att vi får lite sommarväder nu innan allas semestrar tar slut!
Vad har jag själv gjort första helgen i juni?
 
I fredags så var det jönköpings marknad här. Det händer 1 gång om året. Tivoli, musik, billig shopping och en jävla massa folk. Hörde att nån sa att det beräknades att komma 70 000 denna gången.
 
Jag jobbade iaf, samma som förra året från 08.30-21.00
Stod upp hela denna tiden förutom i 15 min då jag fick i mig lite kina mat vilket resulterade i magknip eftersom man åt så fort. Annars var det skit kul och dagen bara sprang förbi. Skönt att vi hade sån tur med vädret också!
 
På kvällen så GICK jag hem med mina ömma ben och sedan kollade jag och pojkvännen på Warm Buddies. SE DEN!
________________________________
 
På lördagen så tänkte jag och Jimmie ta oss en tripp till Visingsö med mc:n så vi åkte och i gränna så var det jättefint väder. Ställde oss på färgan och såg hur alla de mörka molnen flyttade sig mer och mer mot ön. Kom dit, åkte av och 1, 2, 3 det började spö regna!!!!
Vi såg en liten öppning i molnen på den norra sidan så vi skyndade oss dit. Jimmie stackaren var dyngsur eftersom att han bara hade valiga jeans och en hood tröjja. Så vi satt där och väntade på att nästa färja skulle gå inprincip.
Sedan åkte vi tillbaka till gränna där solen strålade....
lite otur helt enkelt!
 
Så vi åkte hem, värmde upp oss och åkte till mamma och pappa och fick grillat i magen, massa gott!
Senare på kvällen gick jag och moni ner till stan och kollade lite sedan gick vi hem igen och åkte till bk för att dricka lite gott.
 
__________________________________
 
Igår söndag så var hela gänget nere på stranden och hade det trevligt. Vädret sa regn heela dagen men vi fick solsken och alla fick nog lite röda nackar. Spelade massa volleboll och grillade. Kom vid 11.30 och åkte hem närmare 17.Sedan så städade vi lite här hemma och efter det blev det tv.
En härlig dag.
 
Nu vet ni vart jag har hållt hus
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: