Kastella

2013-06-26
21:32:00

Midsommar i Hjo!
Hade en jättebra midsommar men underbara vänner och familj i Hjo!
Vi åkte ju i torsdags jag, Jimmie och Richard. Underbart väder så vi försökte sola så mycket vi kunde.
 
På fredagen så kom Lizette, Robin, Elin och Christian ganska tidigt och det blev midsommar mat på långbord och efter det lekar medans det var uppehåll i det svenska midsommar vädret. Jag och Christan kom 2:a hihi!
 
På kvällen kom Frida och det blev det grillning och Sandra kom förbi en sväng. Vi gick och la oss väldigt tidigt :)
 
Efter en regnig natt vakade vi upp på lördagen. Sov lite extra länge och sedan blev det frulle. Det har gått ner många frallor med skagenröra i min mage den helgen. Vi gick och strosade, spelade massa kort, åt ännu mer midsommar mat ( så jävla gott att jag skulle kunna leva på det), spelade kubb och grillade. Inte mycket regn denna dagen men det blåste som fan!
 
Söndagen kom och det var dags att packa ihop efter en natt i spöregn och kraxande kråkor. Han precis få ner tältet när regnet började falla ner.
 
Sedan var det hejdå Hjo vi ses efter sommaren!
 
Tack till alla finingar som hängde med. Och tack till familjen och Hjo camping!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: