Kastella

2013-03-09
23:52:20

Kanondag!
Har haft en toppendag!
Vaknade tidigt och efter en bra stund vid datan så åkte jag och syrran till Torgen fick med mig ett Linne hem. Mest för att gubben som sålde va så trevlig haha! Det ska löna sig om man är bra på sitt arbete!
 
Sedan åkte jag och mamma till Rusta innan det var dax att fara till Ulricehamn.
Firade Robin med god fika och massa tjöt. Supertrevligt som vanligt :D
Ville knappt åka därifrån men hundarna var hemma sjävla så vid 17.00 var vi hemma igen och då började förberedelserna för Melodifestivalen med Mamma och Mormor! :) 
 
Förrätt:  Omelett med chapinjonstuvning, sallad med räkor.
 
Huvudrätt: Vätterkräftor YUMMIIEEE
 
Efterrätt: Fruktsallad med glass och sirap!
 
Helt perfekt och sen vann Robin. Gjorde mig ingenting. Tycker att han är så söt. Synd bara att han är skåning haha. Hade velat se Ralf vinna men man får aldrig som man vill i melodifestivalen. Glad att inte sean vann iaf :)
 
 
Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: