Kastella

2013-05-26
11:34:05

Ännu en helg!
Då var det söndag igen och ännu en helg har gått.
 
I fredags så var jag ledig. Efter en massa diskande så åkte jag till mamma och hjälpe mormor att putsa fönster och sådär. Sedan var jag och pappa ute och övningkörde. Gick jättebra tilld sista åket då jag välte. Så efter det var jag super ledsen för att jag va så klantig.
 
Men på kvällen fick jag försöka glömma det där och fokusera på en trevlig Aw med tjejerna på jobbet.
Vi hade super kul!!!
Mat och vin på Velvet och sedan piren.
Vi satt ute heeela kvällen i bara kavaj och drack massa goda drinkar för en billig peng.
Nu har jimmie alla bilderna på sin mobil men jag ska lägga in dem senare :)
Jimmie kom och hämtade oss vid 01 tiden. Somnade som en stock när jag la mig.
 
I lördags var alla sega efter gårdagens festande men det var värt det :D
Efter jobbet sov jag lite medan älsklingen lagade taccos.
På kvällen så träffade jag finingarna Elle och Sara en stund.
 
Så en väldigt bra helg faktiskt :D
Idag söndag och vi ska fira min kusin i Ulricehamn som tog examen i förrgår.
Ikväll ska vi nog lyckas fira mamsen lite också. Det är ju trots allt hennes dag idag och hon förtjänar om någon att bli ompysslad lite extra!
 
Puss.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: