Kastella

2013-05-21
10:12:55

En helg i Maj
Tjoho!!
 
Då var det måndag igen och regnet öser ner utanför oss på Torpa. Skit också!
 
I helgen har jag faktiskt hittat på ganska mycket :)
I fredags så jobbade jag och sedan så åkte jag, Pappa och Mamma ut för att köra lite bana med mc:n. Jag åkte sedan en bra bit på min  nya motorcykel :D Den va super go!
 
I lördags så körde jag med körskolan för första gången detta året. Det gick kanon och det kändes väldigt bra faktiskt. Efter det så var jag på gamla råslätt en sväng och kollade när killarna körde lite.
 
 
På kvällen blev det grillning när vi firade Malin som fyllde 22 år. Skit härligt väder och massa bra humör. Det blev kött, prat, skratt och kubb innan vi drog oss ner till prien dr natte avslutaes. Var hemma runt 02.30
 
 
Igår, söndag så blev det en andra runda på minigolfbanan. Denna gången på liljeholmen i spöregn vissa stunder. Men det gick ju bra ändå. Vi lånade ett stort parasoll som vi gick runt med för att hålla oss lite torra....
Jag kom iaf inte sist den här gången och det var mitt mål :D dessutom så fick jag en spik och det ska jag ju inte klaga över!
 
 
Vid 15.00 så åt vi hos Jimmies föräldrar och sedan spelade vi lite kort innan det var dax att åka hem ochhela dagen hade gått. Jag somnade i offan och var som en zombiiieee
 
Ha det gott! ( Alla bilder är tagna med mobilen dålig kvalite)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: