Kastella

2013-05-21
10:15:31

Tisdag
Godmorgon!
 
Tisdag och jag är ledig. Ska bli skönt. Har dock inte kommit så långt. Va så himmla skönt att ligga kvar i sängen idag haha. ska strax ner och äta lite frullle och försöka att plocka lite. Sedan får vi se om vädret tillåter en promenad eller om regnet bestämmer sig för att komma...
 
Ikväll ska jag ju köra igen så jag hoppas iaf att det inte kommer regna allt för mycket. Det pallar jag inte.
 
mer idag?
hm....
 
Jag ska kolla på en bänkdiskmaskin som min vän har. Jimmie och jag har nu bestämt oss ( tror vi)  att viui vill ha en liten bänkmaskin. Jag vet inte om det kommer vara värt men det är lika bra att testa känner vi.  :)
 
Ne magen kurrar, ha en bra dag !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: