Kastella

2013-05-03
15:36:45

Underbart väder!!!
Fy vad glad jag är idag. Mest för vädret :D
Vaknade kl 08 men låg kvar i nästan en timma innan jag gick upp, var tvungen att kissa vilket var bra för jag gick upp och fixade mig. sedan stack jag till Marra och gjorde mina naglar. Det blev riktigt rosa våriga naglar vädret till ära. Sedan åkte jag hem och åt frukost.
 
Vid 12 kom firda och hämtade mig. Vi köpte max mat och satt på hennes steekiga balkong och åt. Tills det brände på benen så vi fick gå in igen haha.
 
Sedan skulle frida jobba och då åkte jag och solade hos mamma och pappa. Sjukt skönt fast jag inte gillar att sola egentligen.
 
Nu är jag hemma och har suttit och läst lite bloggar. Ska strax duscha och sminka mig innan det blir dax för After work med lite vänner.
Uppdaterar senare!
 
 
Pusss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: