Kastella

2013-11-03
11:26:51

Halloween
Då var skräck helgen över igen.
En av de bästa "högtiderna" om ni frågar mig. Man får ägna några extra tankar på de som har lämnat oss i livet och samtidigt fira och ha roligt med vänner.
 
I fredags var jag och mormor och tände ljus hos morfar i skitvädret. Har inte varit där på jättelänge så det är faktiskt skönt att komma dit när det väl blir av.
 
På kvällen blev det dags för halloween förberedelser. -dags att börja kötta. Gjorde något liknade som förra året men inte lika extremt. Blev nöjd får jag säga.
Festen var ute i skärsta typ eller nåt så vi tog bussen dit ett gäng.
Väl där hade jag så sjukt kul. Bästa festen med vännerna på sjukt länge. Musik, dans, sång, tjöt, alkohol allt var bra förutom när en kille fick med sig min jacka hem med alla mina grejjer i. Då blev jag förbannad!
Men det löste sig dagen efter.
 
Igår så var jag bakis. Eller mest sjukt jävla trött. Solle kom hit på morgonen.
Tog det lugnt hela dagen och på kvällen sminkade jag Mikki.
Sedan gick jag och Solle till sängs.
 
En bra helg! :D
 
Bilder:
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: