Kastella

2013-11-18
09:34:55

Kanonis!
En bra födelsedags fest hos Frida i lördags. Satt fört hos henne och käkade god mat och tjötade massor. Sedan drog vi oss till Sliver och skakade lite rumpa och viftade händer. LSutade med en kebabtallrik på evergreen precis som det ska vara!
 
 
Igår var jag sjukt trött hela dagen men inte alls bakis, skönt!
Var hos mamma vid 09.30 och tog hand om busen. Han är så duktig!!!
Det går nästan lite för bra haha.
Vi var vid Zigges grav och plockade lite och sedan blev det lyx middag så vi hämtade Jimmie och åkte till en italienare och en greek för att hämta planka. Awesome!
 
Kvällen spänderade jag hos Josse och Emil fixade lite med mammas presenter, åt våfflor och började kolla på The ring. Sedan fick jag hämta pappa på stationen.
 
En lång dag som gick väldigt fort. ^^
 
En stor PUSS till min älskling som har fixat och donat här hemma medans jag har varit borta. <3
 
 
Jag lovar att lägga ut bild på Bure men har inte riktigt haft tid!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: