Kastella

2013-10-21
10:48:29

Känslor.
Allt känns overkligt fast att man vet att det är sant. Kvällarna är jobbigast. Tänder ett ljus för dig varje kväll, inte för att du ska veta att jag tänker på dig för det vet du iaf utan för att jag vill se dig. Det gör lika ont i mig varje gång jag blåser ut ljuset. Men det känns som terapi, man måste sörja, man måste gråta och man måste minnas.
Det sköna är att jag minns bara bra saker. Ingenting dåligt, det finns lixom inget!
 
sista dagen var underbar. Vi gick långt i skogen och du sprang runt och var glad. Du fick umgås och säga hejdå till folk du älskar mest. Vi har haft ett bra liv tillsammans.
 
 
(förstår inte varför bilderna blir så dåliga på bloggen)
 
Vi älskar dig <3
 

Kommentar:
#1: åsa

jättefina bilder speciellt dom sista på din mamma pappa o hundarna
tänker på er mycket ska du veta.men han har det bra där han är nu bland sessan Pamela o er andra

2013-10-22 @ 06:40:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: