Kastella

2013-10-24
13:50:09

Torsdag mitt i veckan
Idag blev det en lyxig morgon. Frida kom hit med "frukost" fika. Så vi drack te och åt vanlijbulle och kex. Massa gott. Satt och tjötade om allt och ingen. Vi hade även en liten vatten olycka i köket haha men det dog ingen av och nu har det löst sig ^^
 
När Fridas parkering gick ut så åkte jag och Emil till gymmet. Axlar och triceps (stavning) fick sig en omgång så nu är jag hem kommen och ska hoppa in i duschen.
 
Har fått lite tips av Emil nu när vi ska till banken. Det behövs för jag kan verkligen ingenting. Men men det är ju inget som ska skrivas i sten här idag så det blir bra.
 
Hoppas ni får en bra dag, vädret är ju toppen för en promenad. Det hinner nog inte jag dock.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: