Kastella

2013-10-28
22:18:05

Välkommen Simone
Det är väl så stormen heter som gör att jag kommer sova oroligt inatt.
Har precis kollat alla programmen i vanlig ordning och nu är det lägg dags.
Igår var vi på Ullared och shoppade loss. En vuxenresa som Jimmie så fint kallade det. Vilket betyder att jag typ bara har köpt saker till hemmet. men nej, inte roliga saker som heminredning utan saker som tandborstar, sköljmedel, disktrasor, tamponger osv....
Men det var en trevlig utflykt :D
 
 
Jimmie jobbar borta denna veckan vilket gör att jag ska sova själv (som jag hatar)
Men det får ju funka helt enkelt. Bara tv:n funkar så att inte stormen gör något med den så ska det nog gå bra!
 
På fredag är det dags för halloween fest. Jag har tagit ledigt både fredagen och lördagen så att jag kan göra vad jag vill :D
 
Dock har jag inte kommit på vad jag ska göra detta året. Det blir iaf inte så extremt som förra som jag för övrigt var väldigt nöjd med :)
 
Nattiiiii

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: