Kastella

2013-09-22
00:33:15

Fredags mys och lördags mys
Igår efter jobbet så åkte jag till sandra. Där hade jag en mysig idolkväll med Becka och Sandra. Åt kina mat, kollade tv och tjötade massa. Super mysigt!
 
Idag har jag jobbat igen och efter det så åkte vi till Torbjörn för att fira hans födelsedag. HURRA HURRA HURRA!
Fick massa god fika, mumma!
 
Sedan stack jag till mina päron och kollade tv hela kvällen. Körslaget och lingon filmen. Att jag alltid ska börja gråta till den. Jag förstår inte det!!!!!
 
längtar till imon då jag ska åka och beställa cykel. Pappa har kollat på en med massa grönsaker på som han tycker skulle passa mig tydligen, hmmm? I don´t know about that. Men vi får se vad det blir!
 
Dags för sängen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: