Kastella

2013-09-04
14:46:09

Hej lediga dag!
Idag har jag en day off. Väldigt skönt även om man inte hinner med så mycket.
 
Klockan 12.10 var jag och besiktade min bil så igår höll min snälla svärfar på med den massa, super snällt!
12.00 var jag hos mamma då hon upptäcker att en lampa är sönder. 12.05 är vi på autoexperten och Erik försöker laga problemet tyvärr så kortsluter det och lampan går "sönder" så fort jag startar bilen så vi åker och besiktar den ändå. Då funkar helt plötsligt den "söndriga" lampan men ej dimljuset.
 
Bilen gick igenom utan anmärkningar, SÅÅ SKÖNT! så nu kan vi ta pärlan till Halmstad på fredag!
 
Nu ska jag snart hämta upp mormor och vi ska till stan för att köpa glasögon till henne och jag ska vaxa ögonbrynen.
 
Ikväll ska jag ta en tur på mc:n och sedan träffa sandra.
Så det blir en del gjort idag ändå..
 
Ha de gött!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: