Kastella

2013-09-16
10:24:00

Vilken helg!
Då var man ett år äldre och förhoppningsvis lite klokare.
I helgen har det firats som bara den!
 
I fredags hade jag mina fina vänner här. Folket trillade in med tiden och det blev en riktigt rolig kväll med mycket folk!
Tack så jättemycket till ALLA som kom och gjorde kvällen så bra som den blev :)
 
 
I lördags blev det en lugn dag men Josse. VI var på stan och shoppade på Gina för presentkortet jag fick från min chef. Sedan handlade vi massa och på kvällen blev det bak i stra lass. Winerbröd och cockies.
Senare på kvällen var jag hos mamma och hundarna :)
 
 
Söndagen kom och det var dags för släkt kalas. Så jag slängde ihop marshmellows tårtan och gjorde klart det sista. Innan alla 12 gäster kom vid 15. Super kul att alla var där. Fick massa fina saker.
 
 
För min egen del så skriver jag lite vad jag har fått.
2 Koppar med ugglor på
Mc dojjor
Iphone hållare
Masssa lotter som slutade med 0 kr vinst.
Pengar, matlåda och örngott
Mer pengar
En cykel
Massa fina blommor 
 
Inga bilder på denna helgen tyvärr men ni klarar er nog :)
 
HURRRA PÅ MIG!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: