Kastella

2014-04-15
08:21:42

God morgon tisdag!
Hej! 
Nu har ännu en vecka dragit igång..
Det känns bra.det ända som är jobbigt är att jag är då sjukt trött varje morgon!!

Går ändå och lägger mig ganska tidigt men nää det hjälper visst inte.

I helgen då?
Jo!
I fredags så åt jag och Jimmie taccos och kollade film, en ganska dålig film! 
Vid 22 stack jag spontant bort till Sandra och festade! 
Becka var där, super kul!!!!
Vi drog ut en sväng men det var mindre kul så vi stack hem ganska tidigt!

I lördaga så var vi på hundens dag i rådhusparken. Det var inte så mycket att ha men kul att se massa hundar och att se hur ens "egna" beter sig. Solle var hyper som vanligt medans Bure sket i alla hundar! 

Tog även första åkturen på min mc!!!
De va kul men lite kallt så det blev ingen lång sväng! 

På kvällen blev det fest igen!
Hos en kompis kompis haha
Jätte trevligt! 
Bra musik och fokus på rumpan denna kvällen hahaha!
Min underbara pojkvän körde hem alla i två omgångar på natten sen. 
😃😃

I söndags fick huvudet lite för alla p2 jag drack men men
Vi firade pappa lite med släkten sen åkte jag hem och tog de lugnt. 

Byeeeee

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: