Kastella

2014-04-16
23:13:31

God natt!
Shit vart tog kvällen vägen? 
Jobbet har varit ganska, eller väldigt segt idag! 
Kändes sjukt bra när klockan slog sex och jag fick gå hem.

Tog bussen hem, slängde i mig lite käk och åkte sedan och hämtade ett paket på posten. det var från marykay. Har tyvärr inte hunnit öppna det än då jag efter posten skulle till Elin och lämna ljusen från Partylite till henne. En snabb visit blev visst en lång pratstund om alt möjligt på nästan 3 timmar. Jätte trevligt och behövligt! Tack <3

Klockan slog 21.45 och jag fick skynda mig till maxi. Köpte mat som skulle ha lagats ikväll. Lax med hummersås och pressad potatis men det blev ju inte så pga tiden. istället fick jag lite köttbullar av mamma att steka på. Och så kokade jag makaroner och gjorde en ganska så inte god sås men den går nog i.

Dax att sova nu! 
En dag kvar sedan ledig i 4. 
Hejja hejja!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: