Kastella

2014-12-28
19:20:10

God fortsättning!
Hoppas att ni har haft en underbar jul. Det har jag! 

Att få umgås en hel dag med folk man älskar. Kan det bli annat än bra?

Massa god mat som vanligt från pappas håll och som grädde på moset SNÖ lagom till Kalle Anka!!! 
Inte så lite heller!

Tomten hade massa fina paket med sig till mig. ( skriver för min egna skull )
Påslakan
Gymhandskar
Minnes kort1
Minnes kort wiifii 2
Plånbok
Örhänge 
Plattång ( snyggaste i sverige! )
Massage
Ansiktsbehandling
Pengar
Morgonrock

Ja harregud vad borskämd jag är :)

Dessutom vann jag ett spel på juldagen och ett paket på annandagen :)

Nu längtar jag till nyår då jag ska få ledig igen. Jobbar som bara den nu, känns i kroppen!

På nyår blir det monsterkalas ute på landet :) 

Ha det fint!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: