Kastella

2014-12-10
08:57:32

Sista lediga dag.
Godmorgon. Har vaknat upp på min sista lediga dag innan julafton. Mycket som ska göras idag så vaknade vid 7, skjutsade Jimmie till jobbet och sen gick jag och pappa till gymmet och körde ett pass.
 
Nu sitter jag i soffan och kollar alla julklappar som ska ut och handlas idag. Jag ska även hjälpa Jimmie att prova ut kavaj, gå på dans i juletid och plocka här hemma.
 
Jag och syrran kanske även ska besöka farmor. Jag hade en väldigt jobbig kväll igår då tårarna rann hela kvällen. Min farmor har om ni inte vet fått cancer i lever och bukspottskötteln. Det går fort...
Hon kan knappt äta och sover hela tiden. Nu har det kommit till ett stadie då hon nästan svälter ihjäl. Pappa och farfar körde henne till ett hem i Taberg igår och det är där hon ligger nu. Jag ber till högre makter att hon klarar av julen. Så att hon får va med på jul. Det hade verkligen inte varit en riktigt jul utan henne.
Denna jävla skit cancer!!!
Jag är så förbannad, ledsen, rädd!
Farmors sjukdom är obotligt och går ej att ståla eller så utan det är bara en väntan och det är väntan som är så jävla svår.

Idag ska Pappa upp och få prata med en läkare om det finns nåt att göra så vi får se vad som händer....
 
 
 
 
 
Ha en bra dag!
 
 

Kommentar:
#1: Åsa

usch lider med er verkligen
tänker på er
kram Åsa

Svar: Tack Åsa!
Kastella

2014-12-11 @ 04:10:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: