Kastella

2014-02-12
08:17:45

Grill lördag
I lördags drog vi hit lite vänner. Först grillade vi några stycken (kul att Malin var med :D ) och sedan kom lite fler till Melodifestivalen. Det var super trevligt. Drinkar flödade och humöret var på topp.
 
Vid 23 tiden så åkte de flesta ner till Murphys och hade det trevligt med dans och tjöt.
Jag kom hem vid 03.20 och jag tänker alltid:
Vad fan har jag gjort mellan 02.00 då krogen stänger och 03.20 när jag bor kanske 15 min från krogen. Dock så stannade vi och tjötade på vägen hem och stoppade lite bråk och sådär. Men tillslut var jag hemma och somnade som en stock!
 
 
Om ni vill höra folkets fina sång så har ni de på min facebook ^^
 
En bra kväll!
 
På söndagen var det dags för dop. Och jag kände mig helt okej faktiskt. Både jag och Jimmie var trötta men annars så var det lugnt. Dopet var bra och Casper var sååå duktigt och söt såklart!
Åkte hem och la oss i soffan sen, det va skönt!
 
 
PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: