Kastella

2014-02-27
19:33:00

Jävla skitkväll
Igår hade jag en sjukt jobbig kväll.
Ni behöver ju inte läsa om ni tycker att det är opassande.
Men igår efter vi hade ätit kvällsmat så fick jag sån jävla förstoppning. Ja som jag har fått nu några gånger då jag bara vill dö typ. Jag satt på toan i nästan 2 timmar och höll på att svimma 4 ggr. Jag tänkte till och med ringa till Abulansen en gång men sedan avstod jag. Det va hemskt. Försökte med laxering 2 ggr men misslyckades så till slut gav jag upp.
 
Efter 2 timmar sittandes och med en stum kropp som jag inte kände av så ringlade jag mig som ett asplöv till soffan där jag låg och skakades till sömns.
Jimmie kom ner och väckte mig vid 00 tiden och då gick jag upp.
 
Usch fyfan. Jag önskar ingen god person den smärtan. Det är det mest hemska jag har varit med om när jag får sånt.
Som tur är så får jag ej det så ofta. Nu blir det till att åka och handla och köpa massa BRA frukost. Idag åt jag 8 torra flingflan, blää
 
Så idag har jag varit öm och haft lite ont i magen men det blev bättre framåt lunch. Det gjorde ju dagen ännu bättre att Josse kom in med en tårta för 20 pers som jag fick mumsa i mig på jobbet, nej inte hela såklart jag måste ju ha något imorgon också ^^
 
PUSS
  

Kommentar:
#1: Emma

Äter du för lite fiber?
Mat med fiber som håller igång magen är:
- bönor och ärtor
- potatis
- müsli
- grovt bröd
- frukt
- vetekli
- blomkål
- broccoli
- linfrö

Bara att börja äta =)
Kram

2014-02-28 @ 12:45:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: