Kastella

2014-01-29
21:38:24

Buffé a La familja
 
Ikväll har jag ätit på Soya med familjen. Har ätit så mycket att min mage säkeligen har ökat med 20 cm i omfång. Men vad gör väl det? Det var ju gott och trevlig?!
 
Mamma och Pappa har aldrig ätit där innan så då drog jag ihop det här. Är mysigt att äta hela familjen tillsammans och bara umgås. Efter förrätt, massa buffé och efterrätt så fick det vara nog och vi åkte hem.
 
 
 
Nu sitter jag i soffan invirad i filt och ljus tända. Kollar på ett av mina favorit program just nu Mia på Grötö. Mia är ju bara så härlig och allt blir så lättsamt runt henne. Dessutom är två av mina favoriter inom svensk film med ikväll, Björn Starrin och Johan Östling. Så det kan väl inte bli mer än bra?! :P
 
 
 
Puss och kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: