Kastella

2014-01-11
18:54:00

Hej helg, du är efterlängtad!
Tjohoo! Då har man helg igen, skönt!
 
Igår efter jobbet stack jag direkt till päronen för Jimmie skulle lana. Och vilken tur jag hade som kom precis när maten var klar och de hade gjort en extra portion haha^^
Det blev torskrygg med världens godaste potatismos och sås. Lyxmat ^^
 
Åkte hem och la mig men vaknade flera gånger på natten för att se om Jimmie hade kommit hem men nix. Jag hade visst inte fattat att de skulle lana i 24h. Ajja bara att somna om och vakna ensam, blöö hihi
tur att man skulle jobba iaf!
 
Det är jävligt lugnt på jobbet nu för tiden så idag tog vi ner alla julgrejjer. Det hemma får va kvar till nästa vecka iaf :)
 
Ikväll blir det middag med två par till på Aqua. Ska bli awesome!
Lite vin och massa tjöt, passar perfekt!
 
 
Jävla skitväder måste jag bara få in också. Nu får det fan bestämma sig. Antingen SNÖ eller VÄRME och INGET REGN TACK!
 
Nu ska jag väcka Jimmie som har sovit sedan 2 eller nåt. YEEY hmm. ska jag hoppa på honom eller kittla? jag tar det sista, det gillar han mest :D
 
Pussss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: