Kastella

2014-01-23
18:06:05

Hemma boende igen
Bor ju hos mamma denna veckan. Men just nu så sitter jag på mitt kontor på björngatan och skriver.
Har haft en väldigt bra vecka hos mamma och hundarna. Har ätit gott och kollat massor på tv men har även saknat min gris här hemma :)
 
I måndags var jag på Mary kay där vi tog ett sista farväl till Mary. Pratade mest gamla glada minnen som vi alla har haft med henne. Men det kändes så sjukt overkligt. Hon kommer alltid vara en del av Mary Kay för mig.
 
Var ledig i tisdags men gjorde inte så mycket. Lekte lite extra med vovvarna och var hemma en snabbis.
Ikväll är det torsdag och jag och Pojkvänen ska ut på dejt. Så mysigt <3
Det blir käk på Olearys och efter det ska vi på bio. Ha lite ensam tid helt enkelt, fast med massa folk runt om såklart...
Sedan åker jag hem till mamma för att sova en sista natt där :)
 
 
 
 
 
Hoppas ni får en fortsatt bra vecka och att ni inte fryser ihjäl! PUSSSS
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: