Kastella

2014-07-21
09:17:19

Blå händer!
Godmorgon!

Idag är jag ledig och det är måndag. Jag ska hämta upp mormor vid 10.45 och sedan ska jag lämna in min bil på lite fotografering på nybergs bil. Det är nämligen så att jag hade några killar soom hade tråkigt en kväll och som tyckte att det verkade jättekul att försöka bryta sig in i bilar här på Tokarp och Gräshagen. Självklart så var jag den lyckliga vinnaren som fick min bil förstörd på förarsidan. Så nu får jag betala 2000 spänn för att de skulle ha en rolig kväll.
Jag hoppas att de hade jävligt rkul iaf! :/

Efter det ska vi ut på äventyr. Det blir Gränna för att plocka blåbär och sedan fika någonstans. Efter det kanske vi svänger förbi Bunn och hälsar på några vi känner.
Vi får se hur snabbt tider går denna dag.

Hoppas ni har det bra. Speciellt alla ni som börjar jobba efter semestern nu idag. Jag vet att det känns förjävligt men kämpa på ! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: