Kastella

2014-07-20
10:06:00

Semester 2014
Hej Alla!
 
Jag har haft semester och därför har jag inte haft lust att skriva på bloggen för att få ut så mycket av semstern som möjligt. Jag hade bara 2 veckor också så då får man verkligen passa på. Tänkte dela med mig lite av vad vi har gjort under dessa två veckor. 
 
Jag gick på semsster den 27/6 och då var jag och Jimmie i Ullared och shoppade som galningar.  vi Trode inte det men kvittot fick tala för sig själv. Det blev lite Lampor och så där. Kommer kanppt ihåg faktiskt men jag tror att summan slutade på 6.000 nånting vilket är rekord för oss. 
 
På lördagen hade vi en trevlig kväll hemma hos Elin och Chirtian. Vi fick god mat och vi tjötade och spelade kort hela kvällen. Det var längesen vi träffade dom så det var superkul. 
 
(översta bilden är från Elins bilder)
 
 
På Söndagen började jag och Jimmie på "mitt"pojekt vilket var soffan på balkongen. Det blev en variant av lastpallar. Jag vet att ni tänker "åhh inte hon också"
Men jo! det blev jättefint när det var klart!!
Kolla!!!!
 
 
 
Den 2/7 var vi på Liseberg. Jag, Jimmie, Fidde, Mikki, Frida & Lizette. SUper kul och vi hade sån tur med vädret då det skulle regna massa men vi fick inte en droppe på oss utan stekande sol istället :) 
Åkte massa bland annat Helix den nya attraktionen och den va typ grym!
VI åte hem ganska sent som vanligt. Älskar Liseberg :D
 
 
 
Dagen efter var det avresa till Danmark för Mig, Jimmie, Fidde och Mikki. Vi var ganska sega med det gick bra påvägen ner. Åkte färjan över. Vi bodde på en camping som hette Charlotten Fort eller nåt. Det var en väldigt mysig liten camping.  Vi spänderade hela dagen och kvällen på Bakken som är ett Tivoli. Jimmies & Fiddes morbror har resturanger där och deras kusiner jobbar där så vi gick fram och tillbaka mellan ställena. 
Vi åkte huyr mycket som helst och hade jätteroligt. Mikael körde hem oss när allt stängde vid 12.00
 
 
 
På fredagen kom Frida och Richard ner. Vi åkte ner till ströget och shoppade lite samt åt vid hamnen. Mysigt! 
Sedan åkte Fidde och Mikki hem och vi andra åkte till tältet för att sola lite och sedan göra oss redo för ännu en dag på Bakken. Belv åter igen massa åka åka åka, lika kul även denna dagen :D 
Sedan satt vi och drack en stund på Cafet och körde massa bordfotboll :D 
 
 
 
VI åkte hem på Lördags morgonen. Richard körde i värmen utan ac så vi höll på att dööö av värme. Men han fixade det genom att köra hem på 3 timmar. Det va skönt. Efter en Pizza i magen kom vi hem till Lägenheten igen. 
 
Veckan efter bestod mest av sol och bad och strandhäng. Underbart att bara få vara!
 
 
 
Det va min semester det. Men nu är jag tillbaka på jobbet. Känns inte så roligt men det funkar. Det tråkigaste är att det inte finns ett skit att göra på jobbet i dessa tider. Kappt något folk och inget i butiken. Så vi städar mest. Men det funkar det också. Nu är jag ledig sön och måndag så jag ska njuta och även städa en del. 
PUss och kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: