Kastella

2014-06-24
09:04:41

Middommar i Hjo
Hej hopp gummi snopp.

Tänkte berätta för er hur jag spänderade min midsommar.

I tors åkte jag och Jimmie till Hjo. Vårat tält stod redan uppe och solen sken. Tog det lugnt hela kvällen och gick och la oss tidigt.
På Midsommarafton låg vi i solen lite på morgonen. Sedan börade vi göra iordning maten och allt annat. vid halv 2 anlände Mikki och Fidde. Åt gott bort hos mamma och pappa med massa mat och massa bra sjönsång med väldigt många nubbar.

Goa och glada gick vi efter 4 bort och kollade dansen. Skönt att det för en gångs skull va fint väder hela dagen.

Sedan var det dags för femkamp
Vi var 14st som tävlade och såklart vann mitt lag :D

På kvällen var det speldags och musik.

En riktigt bra midsommar.

På lördagen var vi nere vid hamnen och åt glass. Sedan chillade vi i solen och blåsten hela dagen hihi

Och på söndagen packade vi ihop tältet och drog oss hem lagom till regnet kom :)

Tack alla inblandade för en bra helg <3
Bilder kommer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: