Kastella

2014-06-15
22:28:19

Piren häng
Igår var det lördag och efter jobb och lite fix i lägenheten så åkte jag och Jimmie ner till piren där vi mötte upp hans mamma och pappa.
Vi åt god mat på Dalbaffo. Jag tog kalvfile med klyftpotatis. Det va jätte gott. 

Vi satt där ett bra tag och tjötade, åt oxh drack :)

Efter ett par timmar var det dax att pka hem men jag och Jimmie missade våran buss så vi gick till Tullhuset där min jobbarkompis och hennes pojkvän va. 

Kvällen fortsatte med massa massa massa dricka. Vi hade skitkul faktiskt. När klockan slog 02 så gick vi till donken och sedan tog vi taxi hem. 

Vi va på piren i nästan 8 timmar :)
En jättebra lördagskväll <3

Idag har vi därimot mått skit här på Tokarp. Men jag har gjort massa nytta ändå med mormor och mammas hjälp! :)







Pusss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: