Kastella

2014-05-03
08:20:27

Lala
Så jag kom på varför vi firar Valborg sen, eller Marlene kom på det. Vi firar ju in våren. Det va den dagen alla skulle samlas på skolgården och man sjöng "vintern rasar ut bland vår och..."
Och en manskör av massa manliga lärare på skolan sjöng. 
Det va det vi firade i onsdags!

Efter att vi hade gjor det lite fint hos zigge så åkte jag hem och fixade mig lite. Sedan förfestade vi hos Frida och Richard för att sedan åka vidare till någon håla utanför Nässjö där björnholmen låg. Ett uteställe med dans och grejjer. 
Nej, jag har aldrig varit där förut men det var helt okej. Larz-kristerz stod för dansbands musiken och vi kom igång rätt bra allihopa en stund. Va kul att dansa speciellt mee min man för vi va så duktiga :) hihi

1 maj och mormor födelsedag. Innan vi firade den va mamma och ja och shoppade lite. Hos mormor blev de massa pajjer till
Lunch. Jättegott!!! 
Kul att träffa alla igen!

På eftermiddagen och kvällen så tog vi de mest lugnt. Va hos en kompis som flyttade och kollade på hans fina lägenhet :) 

De va min valborg och förstq maj de :) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: