Kastella

2014-05-24
19:53:00

Lördag<3
Hej helgen. Du är efterlängtad.
Ännu en varm dag på jobbet och i morse var jag så svag att jag höll på att svimma både hemma och på ussen till jobbet. Men väl på plats i bastun blev det konstigt nog bättre.
Dagen gick ganska snabbt och snart va klockan 4.

Åkte hem till Mamma och Pappa. Fick mat där . Massa gott <3

Nu sitter jag hemma i min ensamhet och dricker lite cider. Väntar på att linserna ska rätta till sig så jag kan våga sminka mig.
Jimmie stack till Markus men vännerna men jag blev inte medbjuden av honom så då tänkte jag våldgästa Sandra eller något istället hiih. Får se när jag är klar. Annars sitter jag väl här.
Man kan tydligen dricka själv också. Men det är ju inte lika roligt måste jag ju säga..

Ha en bra lördag!
PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: