Kastella

2014-05-15
21:55:28

Packa packa hela dagen
Hej på er!
Klockan är 21.48 och jag har precis kört hem min fina mormor efter ännu en kväll med packning. Fy vad lång tid det tar. Men nu har vi kommit långt. Känns som att hela lägenheten består av kartonger. Inte kul att bo här längre. Tänkte till en början (när jag inte hade börjat packa) att jag skulle städa och göra det fint tills Jimmie kommer hem. Den tanken är borta nu. Finns ingen alls lust att städa när lägenheten ändå ser ut som skit med alla grejjer överallt. Så han får komma hem till svinstian istället haha!
 
Det är bara 2 dagar kvar nu. Längtar som fan! 
Mest saknar jag att kramas. Jag kramar ju ioförsig Simba massor av gånger varje dag. Den bästa är när jag kommer hem och Simba välkomnar mig vid dörren och jag får lyfta upp honom och han gosar in sig i mig. Det är våran bästa kram haha. Har jag blivit galen? 
Djur är mysiga. 
 
I morse var jag hemma hos mamma vid 08.30 och gick ut med hundarna. Till och med då, fast jag va trött  och kanske inte tyckte att det va jätte kul så var de mysiga. 
Mammas fot läker super bra säger hennes doktor. Jag har sett foten nu och hon kommer bli sååå glad och stolt när detta är över. Den är så fin. Är glad att jag tog en förebild fast den aknske inte var så bra haha.
 
Nä fy mitt huvud är vekligen helt mörbultat nu. Dax för säng!
Nu blir det ingen mer packning på hela helgen! :)
 
Natttiii
Bure pussar Mamma :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: