Kastella

2014-10-12
08:38:30

En av de bästa sakerna med Mary Kay!
Mary Kay är nog fan bäst. Inte bara det att det är snygga fräsha produkter utan de sitter som berget också. 

Man behöver aldrig va rädd för att man ska behöva fylla på under kvällen eller kolla så att det inte har fallit ner något.
Har man bra saker så sitter det där det sitter.

Som vi sa på klassen här om dagen. Du skulle kunna sminka dig på fredagen, festa, sova, vakna på lördagen och gå vidare till nästa fest. Haha

Jag vaknade precis nu efter ett födelsedagsfirande igår. Sminkade mig vid 18-tiden. Festade till 23.30 och gick sedan och la mig. Vaknade dessutom med ansiktet neråt i kudden ( har aldrig hänt innan ) och fick lite panik.
När jag sedan kom på att jag hade sminket på mig så tänkte jag, suck!!!
Det har säkert klabbat ihop sig till en stor smet och gick till toan för att tvätta av mig.

Men nej, Det va inte farligt. Inte alls faktiskt. Kanske inte ska sminka mig idag. Ta på lite puder så är jag good to go! 

Här är jag för 5 min sen.
Utan filter, bara jag med lite rödare ögon än vanligt :p


Ville bara dela med mig! 
Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: