Kastella

2014-10-20
09:23:57

Godmorgon lediga måndag
Ligger i sänger och myser. I vanliga fall en ledig dag så hade jag varit uppe för en stund sen och börjat städa men inte idag!

Jag unnar mig lite mys innan :)

Igår var en supersöndag. 
Vaknade halv tidigt och satte mig i soffan tills tvätten va klar och det va dax att vikas.

Sedan gick Mamma,Pappa, Jag och hundarna runt rocksjön. Jättehärligt väder med 15 grader.

Vid 14 kom Fidde och Mikki och åt middag hos oss. Fläskfile med hasselbackspotatis, Mums!!!

Sedan satt vi fyra och spelade Mariokart hela kvällen till klockan 21.
Jimmies föräldrar var förbi med :)

Bra söndag! 

Ska strax ta tvätten och sen hämta Bure. Han ska va här medans mamma är på akuten. Ska även försöka åka och prova lite glasögon senare :) 

Puss




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: