Kastella

2014-10-28
22:33:02

Svacka
Är nere i en jävla svacka. Känner mig så ostabil rent psykiskt. Skit jobbigt faktiskt.

Fäller tårar varje dag och är allmänt irriterad. Känner bara för att krypa ner i sängen och ligga där och gråta en hel dag. Att bara få ut allt så att man slipper att ha det tryckandes bakom ögonen hela tiden. Men ne jobba bör man... 


Hoppas att november bjuder på lite positiva besked så jag kan få slippa detta. 

Nu åker Jimmie till USA på
Söndag med så då blir jag ensam. Vet att det kommer gå bra men blir ändå så nervös....

Bara för oss alla att kämpa på.
Kram!



Kommentar:

Men ta lite ledigt om du inte mår bra :(
Jag kan hålla dig sällskap nästa vecka gumman =)=)
<3

2014-10-30 @ 12:04:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: