Kastella

2014-09-17
09:32:13

Min födelsedag!
Hade en väldigt bra dag i söndags
 Söndagen som var min födelsedag :)

Städade för förmiddagen och på
Eftermiddagen kom
Släkten. Fick massa fint :)

Som vanligt lägger jag ut här vad jag fått inte för er skull utan för min, så jag kan gå tillbaka och kolla :) 

Av mamma & pappa fick jag mcbyxor, halsduk och mössa :)



Av jimmie fick jag mc hood tröjja


Av mormor, gardiner och blommor

Farmor o farfar, pengar och ljuslykta i förlovningspresent

Av jimmies familj en gotti korg med massa mums mums och pengar :)


Av Emma, bio :)

Av moster med man, ett väldoftande ljus och blomma


Av josse och emil. Fina dikter och en foto webkurs som jag håller på med för fullt :) 



Fick även massa fina blommor :)
Tack alla! 💕

Fick till och med åka lite mc i
Mina nya kläder. Dock inte min egna få den inte ville starta. Men men det gick ju skitbra att köra Jimmies också :) 




Kommentar:
#1: åsa

såå fiina grejor

2014-09-19 @ 07:09:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: