Kastella

2015-06-11
23:27:09

Empty bed!
God kväll!

Liggee i sängen och ska snart låta mina ögon slutas och fånga natten.
Men först ska jag ge massa tankar till min pojkvän som jag har varit utan hela veckan. Sängen är så tom, och kall och ensam men det går bra. Jag har sovit gott, inte inatt men de andra nätterna.

Igår hade jag en super kväll.
Vi var sju tjejer som möttes på velvet för aw. Blev så glad när min mamma ville hänga med. Bästa mamma! 
Jag och mamma åt oxfile, sjukt gott var det och jävligt prisvärt. 195 spänn!
Det blev en del vin med. Som det brukar bli när jag och jobbtjejerna gåt ut.





Kom hem i lagom tid ändå :) 


Vad gör jag mer? 
Hmm nä inte mycket. Är fullt upp i att ta mitt tunga mc kort. Jag hoppas med hela min själ att jag klarar det på första försöket och jag är så extremt rädd och nervös även om det är lång tid kvar.
Jag måste ta de här nu, MÅSTE!!


I helgen åker jag och mamma till Bollnäs.
Solle har blivit pappa och vi ska upp och kolla på de fina liven och förhoppningsvis välja vilken chamör som ska få bo hos mamma och pappa i många år :) 


Ha det fint allihopa ☺️✌️

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: