Kastella

2009-04-12
20:24:58

Påskafton !
Tjosan tänkte dra lite om min påskafton. :)

När jag vaknade vid 09.00 blev det dax för påskäggsletning, Det var nämligen så att min syster hade gömt 1 ägg till mig och 1 ägg till mamma och pappa sedan med hjälp av en rebus skulle vi hitta ägget. Eftersom att jag är bäst som vanligt så hittade jag mit först :) . Jag fick chokladägg och 2 fina öronängen :)



Föra att läsa rebusarna
    klicka på bilden :)


Sedan kom Frida och Elvira till mig så vi låg på min baksida och stekte lite i solen och sådär medans min mor och far var ute med motercyklarna för första gången iår :)

När de 2 stack hem så jag åt och gjorde mig iordning för kvällen som startade hos Elle med lite förfest. Efter några timmar så stack vi ner mot stan där vi träffade lite folk här och där.


Det är ju bilmässa i Jkpg denna veckan så det var sjukt mycket bilar, främst raggare :) på alla våra gator. I stan hittade vi sedan Danne och Kenny som hämtade upp oss med bilen och vi 5 ( Jag, Elle, Molle , Danne och Kenny) åkte till Maxi parkeringen där vi stod och kollade på alla bilar som skulle visa upp sig och sådär . Det var faktiskt skit trevligt. Där var vi till ca 01.50 då vi åkte därifrån och sedan körde Kenny hem mig =) . 



En trevlans kväll med bästis folket ! . Frida fattades ju dock :( !  

Kommentarer:
#1: Elvira

Sista bilden bort (pga av det jag håller i handen!)

2009-04-13 @ 13:47:18
#2: Elvira

tack! =)

2009-04-16 @ 13:24:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: